06.05.20

Талановиті майстри

Яровенко Ольга Сергіївна

Займається Аеродизайном (твістінгом)

Жителька села Доброолександрівка.
Історія Ольги дуже цікава, так як до цього виду мистецтва її підштовхнув син. Коли йому виповнилося 3 роки, вона замислилася про те, як зробити чудове, яскраве та незабутнє свято. Саме так Ольга почала вивчати повітряні кульки і все, що можна з ними зробити, бо саме вони дарують радість дітям.
"Я тоді ще не знала, скільки усього цікавого можна зробити, але все прийшло з часом, і на день народження сина я сама накрутила мечі, квіти та багато кульок. Після цього мене почали просити, щоб я робила кулькові квіти, найцікавіше те, що мені це дуже сподобалось! Саме так все розпочалося. Пізніше я почала більше цікавитись цим напрямком і поїхала на перший майстер клас, це були три незабутні дні. І так затягнуло, що почала їздити отримувати досвід, та ділитися своїм. Вже майже чотири роки, як цей вид мистецтва приносить задоволення мені, усім дітям та дорослим нашого села".






                                         

Немає коментарів:

Дописати коментар