05.05.20

Талановиті майстри

Сватаненко Дар'я Іванівна

Кондитерське мистецтво

Жителька села Доброолександрівка. Не дивлячись на те, що Даша обрала таку професію, як юрист, це не завадило відкрити в собі талант до виготовлення чудових кондитерських виробів. 
В шкільні роки займалася живописом, що дуже добре їй давалося. Тепер свій талант переносить не на полотно, а на смачні торти.
На запитання "Що сприяло такому заняттю?", Дар'я відповіла:"Майже рік тому, я вирішила приготувати щось смачненьке. Це було для мене максимально дивним, так як я не люблю кухню і все, що з нею пов'язано. Я за день випекла все, що мені було потрібно, а наступного дня, після того як приїхала з пар, у мене була вільна годинка перед додатковим з підготовки до ЗНО, я зібрала перший тортик. Потім зрозумівши, що в цьому щось-таки є і почала експерементувати. Так я дійшла до того, що час вже якось розвиватися далі. Зваживши всі за та проти, я вирішила ризикнути і створила сторінку в Інстаграм. 
Я можу навіть сказати, що мої десерти унікальні і в нашій місцевості таких небагато, чи зовсім немає. Ну, так і почалося. Були і невдачі, а було і крутіше ніж я планувала. На даний момент, я дуже серйозно до цього ставлюсь і будую великі плани на майбутнє. Дуже хочу щоб люди бачили і знали, що у 21 столітті можна відходити від якихось банальних смаків та дизайнів!".
Той самий - перший торт










Немає коментарів:

Дописати коментар